روزبه
خدمات افزایش سرعت سایت
ن : روزبه ت : دو شنبه 2 مرداد 1402 ز : 9:23 | +


وقتی صحبت از سئو و بهینه سازی سایت می شود، احتمالاً ذهن شما بلافاصله به سراغ مواردی مانند ایجاد محتوای سئو و ساخت و خرید بک لینک می رود. شما نمی توانید اهمیت این دو مورد را در بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل انکار کنید، اما باید بدانید که قبل از آنها چیز مهم تری برای بهبود سئوی سایت وجود دارد و آن افزایش سرعت سایت است!
با توجه به کلماتی که گوگل داده است، تا زمانی که سایت شما ابتدایی ترین امتیازات UX را نداشته باشد، نمی تواند به صفحات اول نتایج جستجو (serp) برسد، مهم ترین و اساسی ترین نکته افزایش ux و تجربه کاربری سایت، سرعت آن است.

البته اهمیت افزایش سرعت سایت تنها در سئوی سایت نیست. بلکه یکی از مهم ترین عوامل موفقیت یا عدم موفقیت سایت ها در تبلیغات آنلاین به خصوص تبلیغات گوگل، زمان بارگذاری صفحه است. طبق آمار ارائه شده در وب انگلیسی زبان، زمانی که یک سایت بیش از 5 ثانیه بارگذاری می شود، بیش از 50 درصد از مخاطبان صفحه را ترک می کنند. این به معنای افزایش شدید نرخ پرش و کاهش رتبه در نتایج گوگل است.
میانگین زمان بارگذاری یک وب سایت ایرانی بین 2 تا 4 ثانیه است.
آموزش افزایش سرعت سایت
در این مقاله تمامی تکنیک ها و فعالیت های مورد نیاز برای بهبود سرعت وب سایت را خواهید آموخت. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که برخی از این نکات برای پیاده سازی فقط به فردی با تجربه و آشنا به برنامه نویسی نیاز دارند و نمی توان آنها را در یک مقاله یا حتی ویدیو به شما آموزش داد.

البته بسیاری از نکات را بدون نیاز به دانش تخصصی نیز می توان پیاده سازی کرد و قول می دهیم که به کارگیری این نکات می تواند به بهبود سرعت سایت شما کمک زیادی کند.

قبل از خواندن نکات باید به دو نکته توجه کنید.

ابتدا قبل از اعمال هرگونه تغییر در سایت خود، با استفاده از افزونه های موجود، از کل سایت و پایگاه داده خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، سپس برای مشاهده سرعت فعلی سایت خود، به ابزار gtmetrix برگردید و سرعت سایت خود را بررسی کنید. GT Metrics در حال حاضر یکی از مطمئن ترین ابزارهای رایگان بررسی سرعت وب سایت است.

توجه: به خاطر داشته باشید که سرعت یک پارامتر نسبی است، یعنی معیاری است که نشان می دهد سرعت یک سایت در مقایسه با سایر سایت های رقیب چقدر خوب است.

تاثیر هاست بر سرعت سایت، استفاده از هاست پرسرعت
تاثیرگذارترین عامل در سرعت وب سایت، میزبانی آن است. هاست یا سرویس میزبانی وب تاثیر زیادی در کاهش و افزایش سرعت سایت شما دارد و متاسفانه اکثر وب مسترها در هنگام خرید این سرویس به این موضوع اهمیت نمی دهند. در مقاله تاثیرات هاست بر سئو نکات مفید و جامعی در این مورد ارائه کرده ایم که مطالعه آن را به شما توصیه می کنم.

توصیه می شود از خرید هاست اشتراکی خودداری کنید و به سرورهای اختصاصی بروید. همچنین خرید هاست ابری به شما در بهبود سرعت سایت کمک زیادی می کند.

دلیل اینکه توصیه می کنیم از هاست اشتراکی خودداری کنید این است که در این صورت سایت شما به همراه چندین سایت دیگر بر روی یک سرور اختصاصی قرار می گیرد و این امر باعث می شود تا سایت های دیگر تا حد زیادی از منابع سرور مذکور استفاده کنند و بر سرعت سایت شما تاثیر منفی بگذارند.
link خدمات تولید محتوا سئو شده
قبل از خرید هاست یا سرور خود به موارد زیر توجه کنید:

   پهنای باند
سیستم عامل
مشخصات سخت افزاری
سیستم های سرور
نکته مهم دیگر UP-TIME یا در دسترس بودن میزبان است. در بهترین حالت، این زمان برای میزبان های غیر ابری 99٪ است. پس از خرید هاست خود، می توانید از وب سایت UPTIMEROBBOT که یک ابزار رایگان است، استفاده کنید تا زمان استفاده از آن را در زمان استفاده بررسی کنید.




روش تهیه ماست شیرین در خانه
ن : روزبه ت : چهار شنبه 19 بهمن 1401 ز : 8:25 | +

خیلی از ما برایمان پیش آمده است که تا حالا بخواهیم در منزل ماست درست کنیم و قطعا فوت و فن های دقیق درست کردن یک ماست را بلد نبوده ایم. درست کردن ماست سفت ترش و یا ماست سفت شیرین رازهایی دارد که باید آن را به دقت انجام دهید تا به نتیجه ی دلخواه برسید.

شیر در فرآیند تهیه ماست و پنیر بسیار اهمیت دارد و ترجیحا سعی کنید که از شیرهایی که در کارگاه های ماست بندی به فروش می رسد استفاده کنید.

به همین دلیل در ادامه ی این مطلب از مجله آشپزی شادیما برای شما طرز تهیه ماست خانگی را به بهترین روش آورده ایم تا شما هم بتوانید این نوع ماست خانگی را به راحتی در منزل آماده کنید.

مواد مورد نیاز تهیه ماست خانگی سفت

شیر 2 کیلوگرم
ماست 6 قاشق غذاخوری
خامه 2 قاشق غذاخوری
نمک نصف قاشق چای خوری

طرز تهیه ماست سفت خانگی

 

سعی کنید که مراحل زیر را مرحله به مرحله انجام دهید و در طول تمام مراحل آن را به دقت دنبال کنید.


ادامه ی مطلب


رنگ جدول خیابان
ن : روزبه ت : پنج شنبه 5 اسفند 1400 ز : 9:21 | +

رنگ جدول خیابان یک محصول ضد آب و ضد گرد و غبار است که فقط مخصول سطوح بتنی ساخته شده است.

رنگ جدولی یک ماده پایه آب و حلال در آب است و نیاز به تینر و سایر مواد شیمیایی ندارد.

قابل استفاده برای جدول خیابان، جدول ویلا، باغ، باغچه، حیاط و دیوار های بتنی.

این ماده تنفس پذیر است و امکان خروج گاز را به بتن و سیمان می دهد در نتیجه بتن و رنگ هیچگاه خراب نمی شوند.

کاملا ضد آب و ضد گرد و غبار است و امکان شستشو را دارد. براق و بدون پوسیده شدن زیر نور آفتاب.

منبع: رنگ جدول خیابان




ادکلن مردانه هرمس (Terre D-Hermes)
ن : روزبه ت : دو شنبه 20 بهمن 1399 ز : 10:40 | +
ادکلن مردانه هرمس (Terre D-Hermes)

پر فروش ترین ادکلن سال در فرانسه

رایحه ای فوق العاده جذاب و تک

پیشنهادی برای آقایان شیک پوش و خوش سلیقه

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید!



 

 

Terre D-Hermes یکی از محبوب ترین عطر های مردانه ی جهان است که بدون شک ارزش های نهفته در آن در دهه های آینده مشخص خواهد شد. فریبندگی ، جذابیت و تک بودن این رایحه ی نسبتا تلخ و خنک مردانه ، آنرا برای همیشه محبوب و خاطره انگیز ساخته است. این عطر توسط طبقات بسیار خاص اجتماع از قبیل جراحان ، مهندسان ، طلا فروشان و چهره های شناخته شده مصرف می شود. این رایحه ی لوکس ، کامل و هوشمند مردانه آمیزه ای از گریپ فروت ، ترنج ، پرتقال ، ترکیباتی از سنگ چخماق ، فلفل صورتی ، برگ گل شمعدانی ، نعناع هندی ، سدر و وتیور می باشد.


 

 

ویژگی های محصول:
عمر محصول: ۱۰الی ۱۲ ساعت
قدرت خوشبویی: عالی
پیشنهاد استفاده : روز و شب
مناسب برای : مردان
سن مصرف : تمام سنین
بو: ملایم و تلخ
فصل: چهار فصل



مشخصات محصول:
نام ادکلن : Terre D-Hermes
شركت تولید كننده : Hermes
كشور تولید كننده : فرانسه
حجم : 100 ML
نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Toilette



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.




جاشامپویی و مایع ریز کیان تک
ن : روزبه ت : دو شنبه 20 بهمن 1399 ز : 10:39 | +
جاشامپویی و مایع ریز کیان تک

اولین جاشامپویی و مایع ریز اختراعی بدون مخزن

مناسب برای انواع شامپو و مایع

رعایت اصول بهداشتی


 



جاشامپویی و مایع ریز کیان تک قابل استفاده از کلیه مایع ها شامل مایع صابون ، مایع ظرفشویی ، شامپو یا مواد ضد عفونی کننده و... کاربرد دارند. این جاشامپویی و مایع ریز ظاهری بسیار زیبا و بدنه ای مقاوم از جنس پلاستیک ABS و دارای گیره های قابل تنظیم برای انواع قوطی مایع می باشد. جاشامپویی و مایع ریز کیان تک از نظر رعایت اصول بهداشتی و عدم تجمع و انتقال باکتریها و حفظ بهداشت محیط بسیار مهم و تعیین کننده می باشند لذا از جاشامپویی و مایع ریز کیان تک در ظرفشویی ، حمام ، اماکن عمومی ، صنعتی ، تجازی ، اداری ، سرویس های بهداشتی ، بیمارستانها استفاده می گردد.
 
* روش استفاده : روی جعبه محصول به صورت کامل درج شده است.


 



ویژگی های جاشامپویی و مایع ریز کیان تک :
- موارد استفاده در ظرفشویی ، حمام ، اماکن مسکونی ، اماکن صنعتی، تجاری، اداری و ...
- مناسب برای نظم بخشیدن اطراف سینگ ظرفشویی
- اولین جاشامپویی و مایع ریز اختراعی بدون مخزن
- قابلیت تنظیم به ابعاد شامپو و مایع ظرفشویی
- مناسب برای انواع شامپو و مایع
- ابعاد : 33 در 9 سانتی متر
- نصب و راه اندازی آسان
- جنس : پلاستیک


روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.





نگهدارنده مغناطیسی موبایل
ن : روزبه ت : دو شنبه 20 بهمن 1399 ز : 10:32 | +
نگهدارنده مغناطیسی موبایل

قابلیت چرخش 360 درجه

بسیار ایده آل برای استفاده در اتومبیل


قدرت چسبندگی و جذب بسیار بالا بدون کوچکترین لغزش

طراحی فوق العاده شیک و ظریف



 



در حال حاضر طرح های پژو، کیا، هیوندای، تویوتا، بی ام و، بنز، مازراتی، پورشه، نیسان، مزدا و لکسوس موجود می باشد.
در هنگام ثبت سفارش می توانید طرح مورد نظر را در قسمت پیغام ذکر نمایید.

همیشه دوست داشتیم یک نگهدارنده موبایلی داشته باشیم که گوشی خود را براحتی جلوی خودرو قرار دهیم. محصول کاربردی امروز نگهدارنده مغناطیسی موبایل ایده آل برای استفاده در خودرو است که ساخته شده از استیل و فولاد ضد زنگ و آهنربا با قدرت چسبندگی بالا بوده به طوری که هیچ لغزشی برای گوشی موبایل به وجود نخواهد آمد و تحت هر شرایطی ثابت خواهد ماند.
 
 
نگهدارنده مغناطیسی موبایل مناسب برای انواع گوشی های هوشمند،تبلت ها و GPS ساخته شده از استیل و فولاد ضد زنگ و آهنربا با قدرت چسبندگی بالا قابل استفاده و نصب در تمام قسمت های خودرو می باشد. نگهدارنده مغناطیسی موبایل مناسب ترین نگهدارنده برای مسافرت ها و رانندگی های طولانی با قابلیت چسبندگی به سطوح مختلف که از حواس پرتی شما هنگام رانندگی جلوگیری کرده و درعین حال به راحتی روی صفحه گوشی تسلط خواهید داشت.این نگهدارنده مغناطیسی موبایل دارای طرح هایی از آرم خودروهای مختلف از قبیل پژو، هیوندای، بی ام و، تویوتا، کیا، مرسدس بنز می باشد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است و می توانید آنها را با مدل خودروی خود ست نمایید.

 



ویژگی های نگهدارنده مغناطیسی موبایل:
- جنس: استیل و آهنربا
- نوع: مغناطیسی
- مناسب برای انواع گوشی های هوشمند و تبلت و GPS
- بسیار ایده آل در هنگام رانندگی
- چرخش 360 درجه
- قدرت چسبندگی بسیار بالا / بدون لغزش
- طرح: پژو، کیا، هیوندای، تویوتا، بی ام و، بنز، مازراتی، پورشه، نیسان، مزدا و لکسوس (هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را در قسمت پیغام ذکر کنید)
- محتویات: یک عدد نگهدارنده و یک عدد برچسب فلزی جهت چسباندن پشت گوشی
- گارانتی: 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.




صفحه قبل 1 صفحه بعد